reklama

Blahoslavený buď Skype

Môj syn študuje v prvom ročníku architektúru v Anglicku. Preklenúť jeho neprítomnosť  a udržiavať stály kontakt mi pomáha Skype. Občas si zavoláme, ale najčastejšie mi syn (väčšinou na moju výzvu) napíše aspoň niekoľko viet o sebe a ja jemu o nás. Veľmi som si na to zvykla a som šťastná, že aspoň takto sme v permanentnom spojení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Teraz mal môj syn dosť hektické obdobie – finišoval s letným semestrom. Musel dokončovať a odovzdávať rôzne projekty a keďže ako typický 19-ročný frajer si všetko nechával na poslednú chvíľu, bol v permanentnom časovom strese. Pre ilustráciu vkladám našu konverzáciu z jedného z uplynulých dní:

Mama: čau synu

Syn: čau

Mama: ako postupuje portfolio?

Syn: 90 sekúnd

Mama: ?????

Syn: 85

Mama: prečo 90 sekúnd?

Syn: 75

Mama: kam ideš?

Syn: nejdem nikam, makám

Mama: si ok?

Syn: ok, 70

Mama: včerajšie kúpanie v mori bez následkov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Syn: žijem

Mama: a inak nič nové?

Odmlka asi minutu

Mama: strácam cenné sekundy!

Syn: nič, 30

Mama: dúfam, že sa aj trochu vyspíš!

Syn: trochu hej, 20

Mama: a myslíš, že to stihneš?

Syn: takto určite nie, 10

Mama: tak daj na seba pozor a držím palce, aby sa to podarilo

Syn: ľutujeme, ale váš časový limit vypršal, skúste nabudúce...

Je fakt, že som sa toho moc nedozvedela. Ale viete čo?  Rozhovor so svojím synom by som nevymenila ani za millión euro…

Katarína Kubišová

Katarína Kubišová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zamestnaná žena, matka, manželka, priateľka..., ktorá skúša ponúknuť svoj pohľad Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu